Sens nagrywania filmów korporacyjnych

Mówi się, że nowa praca to zawsze nowe wyzwania. W moim przypadku rzeczywiście ta sugestia całkowicie się sprawdziła. Od czasu, gdy zaczęłam współpracę z wydawnictwem jako pracownik działu administracji niejednokrotnie otrzymywałam do wykonania nietypowe zadania. Ostatnie jednak okazało się także niezwykle ciekawe i pomogło mi nieco poznać inną branżę, jaką jest marketing.

Jak nagrać film korporacyjny w Łodzi?

nagrywanie filmów korporacyjnych w ŁodziNasza firma potrzebowała pewnego odświeżenia wizerunku. Zmieniliśmy logo, unowocześniliśmy stronę internetową, chcieliśmy pokazać się nieco na rynku. Poproszono mnie także o zorganizowanie filmu korporacyjnego. Początkowo niezupełnie wiedziałam, co to takiego. Poszperałam jednak nieco w Internecie i okazało się, że nagrywanie filmów korporacyjnych w Łodzi jest bardzo popularne i korzysta z takich usług wiele spółek. Skontaktowałam się z jedną z polecanych na forach agencji marketingowych i dograłam szczegóły. Dowiedziałam się, że taki film służy przede wszystkim zyskaniu dobrego wizerunku firmy. To narzędzie public relations, dzięki któremu możemy przekazać odbiorcom dokładnie to, co chcemy powiedzieć o swojej pracy. Taki film służy zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz firmy. Może posłużyć jako prezentacja na spotkaniach z potencjalnymi klientami, opowiedzieć o działalności firmy na jej stronie www czy zachęcić do podjęcia zatrudnienia. Wewnętrznie z kolei pomaga wdrożyć się nowym pracownikom w struktury, poznać kadrę zarządzająca, charakter działalności, najważniejsze założenia czy pełen pakiet usług. To jeden z najbardziej atrakcyjnych środków przekazu, jakie istnieją obecnie na rynku.

Po kilku tygodniach współpracy z agencją nasz film pojawił się w sieci. W ciągu kolejnych kilku miesięcy zgłosiło się do nas kilkunastu nowych klientów i kilku studentów pytających o możliwość odbycia stażu. Przekonaliśmy się, że to była świetna inwestycja w wizerunek naszej marki.